Administrador (desarrollador) que hable español

Hola Hero Hunters, espero puedan atender mi petición y la de muchos latinos y personas de habla hispana, necesitamos un desarrollador (administrador) que pueda interactuar con nosotros en nuestro idioma, veo que este foro es en su mayoría por no decir todo en idioma inglés, y no es justo para el gran número de personas que jugamos esto y apenas podemos entender el inglés, la comunidad puede crecer si podemos comunicarnos más, espero entiendan la situación y hagan algo al respecto, hay eventos, problemas y soluciones que solo se atienden a través del foro, y que no basta con que usemos un traductor, ya que no se traduce al 100%, necesitamos a alguien que nos responda en español y que sea parte del equipo de Hero Hunters, sin más que decir me despido.

Basically says that it would be nice and beneficial to have an admin that speaks Spanish. You do have the option of using Google translate, but that isn’t 100% accurate.

I’ve been a part of forums where they have like a duplicate forum of the said foreign language. It’s a pain in the ass to manage, especially if there are few volunteer mods or staff to look over each post. Even adding a small section of “international” would be tough to manage. All you can do is use translate. Or if a member comes along to translate on their own.

But up to the peeps at HHG

Y que tal un desarrollador o administrador que maneje los dos idiomas? Me imagino que para ser tan inteligente como crear un juego será fácil hablar otro idioma, así nos ayuda respondiendo ciertas dudas que no podemos traducir al 100%

Que le ayudará de alguna manera no sé cómo, pero lo harán

Todas las demás personas que hablan idiomas necesitan una aplicación de traducción

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.translator
Esto ayudará a

I’ve posted some screenshots, the inbuilt translator from Google chrome works 95% of the time

He publicado algunas capturas de pantallas, el traductor incorporado de Google Chrome funciona 95% del tiempo

I think it is more about the ingame event descriptions not that much about the forum

Creo que es más sobre las descripciones de los eventos dentro del juego, no tanto sobre el foro

I sent best translator works properly i always use it thats from microsoft corporation

The problem comes when some skill descriptions are badly translated ingame. And nobody does anything to fix it :confused:

If that is the case, those who notice the error can message support about it and provide the correct version.

I already did four months ago, still no correction.

Maven’s silver, for example, states that it will do damage ‘if it fails’, which is quite different from the original description (when it ends)

i would just remind them again. from experience working in a busy forum, things would be left unanswered or tickets closed due to a high volume of requests. it was hard to keep up with these things that they would get auto locked. even though it said “up to 72 hours for someone to answer” these things could of taken a week before youd get something back.

just a thought